سام راد موزیک | دانلود آهنگ جدید | موزیک های تاپ

موزیک های تاپ ایرانی
دانلود آهنگ جدید , موزیک های تاپ , دانلود فیلم , دانلود موزیک جدید , تاپ صدا , سام راد موزیک, دانلود آهنگ جدید , بیر موزیک , سایت دانلود آهنگ

دلایل کاهش رتبه سایت در گوگل

 

http://rozup.ir/view/3093452/Oft%20Seo%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

 

دلایل کاهش و افت رتبه سایت در گوگل

اگر هزینه و زمان زیادی را صرف بهبود سئو سایت خود نموده اید، به احتمال زیاد افت رتبه سایت برای شما یک کابوس محسوب می شود. داشتن رتبه سایت مناسب در جستجوی موتور گوگل، می تواند زمینه ساز موفقیت شما در جذب کاربران بیشتر باشد. امروزه کمتر کسی است که در یافتن خدمات و محصولات موردنظر خود به موتور جستجوی گوگل مراجعه نکرده باشد. اما باید بدانید که افت رتبه سایت در گوگل اتفاق بسیار رایجی است و در صورتی که برنامه صحیحی برای مقابله با آن داشته باشد، نگران کننده نیست. برای موفقیت در اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال، بهبود سئو اهمیت زیادی دارد. یکی از مهم­ترین اقداماتی که باید برای این موفقیت در نظر داشته باشید، شناسایی عواملی است که می توانند باعث افت رتبه سایت شما شوند. در این مقاله به معرفی برخی از مهم ترین عوامل موثر در این رخداد پرداخته می شود. البته واضح است که در صورتی که اقداماتی که برای بهبود سئو انجام می دهید را متوقف کنید، دچار افت رتبه خواهید شد. برای مثال در صورتی که بارگذاری محتوای خوب را به صورت منظم انجام ندهید یا به طور کل برای سایت خود محتوا تهیه ننمایید. در این مقاله عواملی مطرح می شود که با وجود تلاش های شما برای بهبود سئو، افت رتبه سایت رخ می دهد.

 

محتوای تکراری و افت رتبه سایت در گوگل

همانقدر که رعایت اصول تولید محتوای خوب  از جمله انتخاب کلمات کلیدی صحیح و البته غیر تکراری در بهبود سئو اهمیت دارد، رعایت نکردن این اصول نیز می تواند در افت رتبه سایت نیز موثر باشد. محتوای تکراری می تواند افت در سئو شما را به  دنبال داشته باشد. محتوای تکراری به این معناست که به هنگام جستجوی کاربر در موتور جستجوی گوگل، گوگل دو یا چند محتوا را عینا بیابد. در صورتی که از محتوا ها با تغییر استفاده نمایید، دچار این مشکل نخواهید شد. در صورتی که محتوای شما عینا کپی شده از سایت های دیگر باشد، افت در رتبه بندی سایت شما به صورت قابل توجه و شدید خواهد بود و حتی ممکن است گوگل شما را به دلیل داشتن قصد فریب موتور، از فهرست جستجوها حذف کند.

 

فعالیت بیشتر رقبا دلیلی برای افت رتبه سایت شما

رتبه سایت شما، امتیازی است که موتور جستجوی گوگل بر اساس پارامترهایی در مقایسه با سایر سایت ها به شما می­دهد. ممکن است شما تمامی اصول را مثل گذشته رعایت می کنید و برای بهبود رتبه سایت خود می کوشید، اما دچار افت رتبه سایت می شود. در این شرایط یکی از اصلی ترین دلایل می تواند فعالیت بهتر و بیشتر رقبا باشد.  رتبه ای که گوگل به شما می دهد، یک رتبه نسبی است و متاثر از میزان و البته کیفیت فعالیت دیگر رقبا نیز می باشد. در این شرایط بهتر است تلاش خود را برای بهبود سئو خود بیشتر کنید.
 

ممکن است دچار جریمه دستی یا الگوریتمی گوگل شده باشید:

 اگر رتبه بندی شما برای واژه های تجاری افت کرده است و  بک لینک مشکوکی به آن صفحه اشاره دارد، ممکن است این افت رتبه بندی به خاطر جریمه یا همان پنالتی گوگل رخ داده باشد.  پنالتی های گوگل معمولا یا به صورت دستی هستند یا به صورت الگوریتمی اعمال می شوند. در هر دو مورد، باید بلافاصله علت بروز مشکل را پیدا کنید و برطرف نمایید. در کنسول جستجوی گوگل، پیام های بخش manual action را بررسی کنید. این اولین جایی است که گوگل تلاش می کند جریمه های اعمال شده بر روی سایت را به اطلاع صاحبان آن برساند.

 

لینک های با کیفت تهیه کنید:

بک لینک معتبر، لینک سازی و خرید رپورتاژ آگهی برای سایت خود استفاده کنید. برای تهیه ی لینک با ما در ارتباط باشید تا بعد از بررسی سایت شما پیشنهادات خود برای خرید لینک و رپورتاژ به شما اعلام کنیم.

 

کاهش کاربران و افت رتبه سایت

یکی از دلایل افت رتبه سایت در جستجوی گوگل، کاهش کاربران سایت و مشارکتآن هاست. الگوریتم های جستجوی گوگل بسیار جامع و پیچیده است. یکی از این عوامل موثر در بهبود سئو، زمانی است که کاربران در سایت شما سپری می کنند. البته میزان بازدید کاربران، به عوامل متعددی از جمله کیفیت و تازگی محتوای سایت شما بستگی دارد.  در واقع می توان این چنین جامع تر بیان نمود، میزان ترافیک سایت شما نیز در رتبه بندی و سئو شما اهمیت دارد. ترافیک سایت می تواند از عوامل متعددی منتج شود که همگی می تواند به نحوی به محبوبیت سایت شما میان کاربران یا موفقیت استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما مرتبط باشد. در هر صورت در صورتی که سایت شما میان کاربران محبوبیت کافی را نداشته باشد، دچار افت در رتبه بندی و سئو خواهید شد.

 

متادیتا و اهمیت آن در رتبه بندی سایت

یکی از مهم ترین مسائل تاثیرگذار بر رتبه بندی که ممکن است کمتر به آن توجه شود، متا دیتا است. متا دیتا توضیحاتی است که شما از محتوا برای موتور جستجوی گوگل درج می کنید.متا دیتا می تواند عنوان صفحه یا متا دیسکریپشن ها و تگ های هدر باشد. در صورتی که از متاهای تکراری، بی مفهوم  و کلی استفاده نمایید، ممکن است دچار افت رتبه سایت بشوید. سعی کنید متاهای متنوعی برای صفحات داشته باشد که به بهترین شکل ممکن توضیحات را ارائه نماید. متاها را به روز کنید و شاهد تاثیرات آن در بهبود سئو خود باشید.

 

مشکلات فنی و افت رتبه سایت

گروه بزرگی از دلایل افت رتبه سایت می تواند مربوط به مسائل فنی سایت شما باشد. در این بخش به برخی از این مسائل به صورت کلی اشاره می نماییم. در صورتی که در نوشتن کد های سایت شما ایراداتی وجود داشته باشد و کدهای سایت شما برای سئو بهینه نشده باشد، ممکن است دچار افت سئو شوید. در صورتی که از افراد حرفه ای و با تجربه برای طراحی سایت کمک گرفته باشید، به احتمال کمتری دچار این نوع مشکلات می شوید.

برای داشتن جایگاه مناسب در سئو و حفظ رتبه بندی در گوگل باید نکات زیادی را در طراحی سایت و تجربه کاربری در نظر بگیرید. حتی مسیرهای داخلی سایت شما می تواند در رتبه بندی سایت شما موثر باشد. در صورتی که کاربر به سایت شما مراجعه نمایید و با کلیک های متعددی به مطلب مورد نظر خود نرسد یا طراحی سایت به گونه ای باشد که از حضور در سایت شما منصرف شود، باید منتظر افت جایگاه سایت در سئو باشید. برای مقابله با این مشکل بهتر است از اصول حرفه ای طراحی استفاده نمایید.

 

فشار زیاد بر روی سرورها نیز می تواند ضربه زیادی به جایگاه سئو شما وارد نمایید. در صورتی که سایت شما برای این شرایط آماده نیست، ممکن است دیر یا زود با فشار بر روی سرور، دچار مشکل در رتبه بندی سایت شوید. از دیگر مشکلات فنی می توان به سرعت پایین سایت اشاره نمود که می تواند باعث افت سئو شما شود چرا که بر عوامل دیگر همچون میزان بازدید از سایت شما تاثیر می گذارد.

افت رتبه سایت می تواند به دنبال ایجاد تغییرات در سایت و طراحی مجدد سایت باشد. برای مثال کار نکردن بک لینک ها بر روی طراحی جدید می تواند در افت سئو شما موثر باشد.

 

سئو منفی و افت رتبه سایت در گوگل

سئو منفی به معنای مجموعه اقداماتی است که خارج از سایت شما برای کاهش وافت رتبه سایت انجام می شود. سئو منفی شامل اقدامات متعددی است. برای مثال ایجاد بک لینک های نادرست می تواند نوعی سئو منفی محسوب شود و جایگاه سئو شما را تحت تاثیر قرار دهد. حملات هکر ها به سایت نیز می تواند به صورت ناگهانی افت جایگاه سئو شما را در پی داشته باشد. برای مقابله با سئو منفی، بهتر است با یک متخصص و مشاور سئو مشورت نمایید و تمامی تدابیر لازم برای جلوگیری از سئو منفی را بیاندیشید.

 

منبع: افت در سئو

 

نظرات (۱)

عالی بود.  مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی