سام راد موزیک | دانلود آهنگ جدید | موزیک های تاپ

موزیک های تاپ ایرانی
دانلود آهنگ جدید , موزیک های تاپ , دانلود فیلم , دانلود موزیک جدید , تاپ صدا , سام راد موزیک, دانلود آهنگ جدید , بیر موزیک , سایت دانلود آهنگ

فروش دستگاه بچینگ

https://rozup.ir/view/3340037/Baching-%209126452535.jpg

دستگاه بچینگ

از جمله مصالحی که برای امر ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، بتن نام دارد. برای تولید بتن نیز روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین روش‌ها بکارگیری از دستگاه بچینگ است. گفتنی است که به دلیل عملکرد مناسب دستگاه‌های بچینگ، از آن برای ساخت و سازهای حرفه‌ای مانند برج‌سازی، سد و پل سازی استفاده می‌شود. ما در ادامه‌ی این مقاله قصد داریم در خصوص ویژگی‌ و انواع این دستگاه‌ صحبت کنیم.

 

 

دستگاه بچینگ چیست؟

به طور کلی برای تولید بتن از دستگاه‌هایی استفاده می‌شود که هم قابل حمل است و هم هزینه‌ها را به طرز چشم‌گیری کاهش می‌دهد. این‌گونه دستگاه‌ها که به خوبی می‌توانند بتن با حجم‌های زیاد را تولید کنند و انجام عمل ریزش بتن را به صورت پشت سر هم انجام ‌دهند، بچینگ می‌گویند. این دستگاه از قسمت‌های مختلفی ساخته شده است که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منابع ذخیره مصالح، آب و سیلو سیمان
  • میکسر
  • باسکول، باکت و نقاله
     

https://rozup.ir/view/3340016/safe%20-%209126452535.JPG.jpg
 

انواع دستگاه بچینگ

برای تولید بتن می‌توان از انواع دستگاه بچینگ استفاده کرد که هر کدام از آنها دارای عملکردهای مختلفی هستند. ما در ادامه سعی می‌کنیم به طور خلاصه انواع این دستگاه را معرفی کنیم:
 

·       دستگاه بچینگ از نظر ساختار

دستگاه بچینگ قابل حمل: پر واضح است که این‌گونه دستگاه‌های بچینگ به دلیل داشتن چرخ به راحتی قابل جابجایی هستند و از ویژگی‌های این نوع دستگاه می‌توان به اندازه کوچکتر آن نسبت به دیگر انواع بچینگ اشاره کرد. همچنین دستگاه بچینگ قابل حمل توانایی تولید بتن در حجم پایین را دارد و برای ساخت و سازهای درون شهری بکارگیری می‌شود.

دستگاه بچینگ ثابت: برای جابجایی این‌گونه دستگاه‌ها باید قطعات آن را باز و سپس آن را جابجا کرد و در محل جدید مجدداً قطعات را به یکدیگر متصل نمود. از ایرادات استفاده از این نوع دستگاه بچینگ می‌توان به صرف هزینه‌های زیاد آن اشاره کرد. گفتنی است که از انواع دستگاه‌های بچینگ ثابت در پروژه‌های بزرگ استفاده خواهد شد که نیاز به حجم بالای بتن است.
 

·       دستگاه بچینگ از نظر انواع میکسر

میکسر ممتد: موادهای وارد شده در این میکسر با استفاده از شفت حلزونی با یکدیگر ترکیب شده و موادها همانطور که از یک طرف وارد دستگاه می‌شوند، همانطور هم از دستگاه خارج خواهند شد.

میکسر دوقلو: استفاده از این نوع میکسر این امکان را به شما می‌دهد که هر گونه بتنی را تولید کنید. از ویژگی‌های این میکسر می‌توان به دارا بودن دو شفت افقی اشاره کرد.

میکسر افقی: شفت قرار داده شده در این نوع از میکسر به صورت عمودی است. اگر بنا به تولید بلوک بتنی باشد از این نوع میکسر بهره گرفته می‌شود.

میکسر تک شفت: این نوع از میکسر از یک شفت افقی برخوردار است. برای ترکیب شدن موادها در این میکسر از یک ورق مارپیچی حلزونی استفاده شده است.
 

·       دستگاه بچینگ از نظر نوع بتن تولید شده

بچینگ خشک: روش کار این دستگاه بچینگ این‌گونه است که تمامی موادها را وارد کامیون میکسر کرده و سپس به آن آب افزوده می‌شود. کیفیت محصولات تولیدی در این روش پایین‌تر از دیگر روش‌ها خواهد بود.

بچینگ تر: استفاده از میکسرهای کاملاً اختصاصی از ویژگی‌های این نوع از فروش دستگاه بچینگ است. گفتنی است که محصولات تولید شده در این دستگاه از کیفیت قابل قبولی برخوردار خواهد بود.


 

 

کاربرد بچینگ

همانطور که گفته شد بچینگ‌ها برای تولید بتن مورد استفاده قرار می‌گیرند و با توجه به اینکه برای ساخت انواع سازه به بتن نیاز مبرم است، بکارگیری از انواع دستگاه‌های بچینگ در دستور کار قرار می‌گیرد. پر واضح است که برای ساخت و سازهای مختلف، مانند بناهای درون شهری از انواع بچینگ‌های قابل حمل بهره گرفته می‌شود، این در حالی است که امکان استفاده از دستگاه‌های بچینگ ثابت در ساخت و سازهای گسترده مانند پل‌ یا سد سازی وجود دارد.


 

عملکرد دستگاه بچینگ

چگونگی کارکرد دستگاه‌های بچینگ از جمله مواردی است که متخصصان امر باید به خوبی از آنها مطلع باشند تا در نهایت خروجی باکیفیتی از بتن بدست آید. به طور کلی می‌توان برای تولید بتن با استفاده از دستگاه بچینگ مراحل زیر را در نظر داشت:

  • در ابتدا باید تمامی قسمت‌های این دستگاه اعم از میکسر، نوار منتقل کننده مصالح و غیره روشن شود.
  • در مرحله بعد نوبت به اضافه کردن مصالح به داخل دستگاه خواهد بود. در واقع اول از همه سنگدانه‌ها به دستگاه انتقال پیدا می‌کنند و سپس سیمان به آن افزوده می‌شود.
  • حال نوبت افزودن آب است. دقت کنید که آب باید به اندازه وارد شود. پس اگر فشار آب کم است از پمپ بهره ببرید و اگر فشار آب بالا است برای کنترل آن، از شیر استفاده کنید.
  • اگر نیاز به افزودن موادهای دیگر مانند روان‌کننده، درگیر کننده یا زودگیر کننده باشد، باید به مقدار لازم به سایر موادهای تشکیل دهنده‌ی بتن اضافه شود.
  • در مرحله بعدی باید بارگیری که در یک مخزن کوچک‌تر خواهد بود، انجام شود.
  • بعد از آنکه کلیه‌ی مصالح، مرحله بارگیری به درون میکسر را با موفقیت پشت سر گذاشتند، نوبت به انجام عملیات مخلوط شدن است و پس از آنکه مصالح مورد نظر به بتن تبدیل شدند از دستگاه خارج می‌شوند.


     

ویژگی های استفاده از بچینگ

استفاده از دستگاه‌های بچینگ، کار تولید بتن را بسیار ساده‌تر خواهد کرد. از این رو اگر قرار بر این باشد که پروژه‌های در دست ساخت در مدت زمان کمتری تحویل داده شود، حتماً از این‌گونه دستگاه‌ها بهره گرفته خواهد شد. ضمناً بکارگیری از دستگاه بچینگ هزینه‌های جانبی تولید بتن را به طرز چشم‌گیری کاهش می‌دهد. ضمناً باید در نظر داشت که کار کردن با این‌گونه دستگاه‌ها بسیار راحت است چرا که به صورت کلی اکثر مراحل سخت بتن با دستگاه بچینگ به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

 

 

خرید دستگاه بچینگ از سایت ایمن سنگ شکن

با توجه به مطالب عنوان شده اگر به دستگاه بچینگ احتیاج دارید، باید به مراکز مجاز و معتبر در سراسر کشور مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که با شرایط کرونایی پیش آمده در کشور، بهتر است که خرید این‌گونه دستگاه‌ها را به صورت آنلاین انجام دهید. پیشنهاد ما استفاده از تیم تخصصی ایمن سنگ شکن است و راه ارتباطی و مشاوره با شماره های زیر لطفا در تماس باشید.

989126452535+
989122073555

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی