سام راد موزیک | دانلود آهنگ جدید | موزیک های تاپ

موزیک های تاپ ایرانی
دانلود آهنگ جدید , موزیک های تاپ , دانلود فیلم , دانلود موزیک جدید , تاپ صدا , سام راد موزیک, دانلود آهنگ جدید , بیر موزیک , سایت دانلود آهنگ

آنالیز سئو سایت ایران جیب iranjib.ir

http://rozup.ir/view/3310047/iranjib%20-%20Backlinka-Ir%20(2).jpg

 

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت  ایران جیب

در فضای مجازی کسب و کارها را می‌توان با استفاده از روش‌های مختلف رونق داد. استفاده از بازاریابان حرفه‌ای، تبلیغات گسترده و همگانی در سایت‌های محبوب، بکارگیری از بک‌لینک‌های قدرتمند، تولید محتوا درجه یک و بالاخره استفاده از رپورتاژ در بازه‌های زمانی کوتاه و بلند مدت.

روش‌هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، هر یک به تنهایی می‌توانند عاملی برای رشد یک سایت و کسب و کار باشند اما امروزه مدیران سایت‌ها در پی استفاده از روشی هستند که هم کم‌هزینه‌تر باشد و هم بازدهی مناسب‌تری از خود بر جای بگذارد. البته با این حال باز هم باید از یکی از راه‌های عنوان شده وارد شوند اما این‌بار به طور حتم باید با دقت بیشتری نسبت به انجام آن تلاش کنند.اما راه مورد اطمینان کدام یک از این روش‌هاست؟ بدون هیچ شکی، استفاده از رپورتاژ به خوبی می‌تواند خواسته‌ها و رویاهای مدیران سایت را به واقعیت تبدیل کند، البته اگر به درستی از آن استفاده شود.

 

 

عمر سایت ایران جیب

سایت ایران جیب از جمله منابع پوشش‌دهی اخبار است که در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند. این سایت حداقل 10 سال سابقه‌ی فعالیت داشته و از روز نخست رویکرد خود را به بازبخش کلیه‌ی اخبار موثق و دست اول قرار داده است. در حال حاضر در این وب‌سایت بخش‌های مختلفی از جمله اقتصاد، نفت و پتروشیمی، خودرو، بورس، مسکن و عمران، محصولات کشاورزی، قیمت انواع ارز و بازار دیجیتال وجود دارد که به صورت لحظه‌ای اخبار موثقی از آنها بر روی سایت خواهد رفت.

 

 

ویژگی های منحصر به فرد درج آگهی رپورتاژ در ایران جیب

از طرف دیگر جایگاه قرارگیری رپورتاژ در سایتایرانجیب است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به طور کلی هدف از درج رپورتاژ یا بک لینک دائمی، دیده شدن و افزایش رتبه است که با توجه به اینکه مدیران سایتایرانجیب جایگاه مناسبی را برای انتشار رپورتاژ در نظر گرفته‌اند، کاملاً این امر به سود مدیران کسب و کارها خواهد بود. ناگفته نماند که در سایتایرانجیب بخشی به نام سایر اخبار وجود دارد که دارای بازدیدکنندگان روزانه‌ی فراوانی است به همین دلیل درج رپورتاژ در این قسمت از سایت می‌تواند کاملاً به سود کسب و کارها باشد چرا که افزایش بازدید از این طریق به افزایش رتبه سایت‌های رپورتاژ دهنده ختم خواهد شد. البته در نظر بگیرید که دو ویژگی مطرح شده، تنها ویژگی‌های سایت ایران جیب برای درج رپورتاژ نیست و در ادامه به موضوعات دیگر نیز اشاره خواهیم کرد.

 

 

آنالیز سئو سایت ایران جیب www.iranjib.ir
 

www.iranjib.ir  
پیج اتوریتی 51
دامین اتوریتی 27
عمر دامنه 10
ضریب اعتماد 6/55
بکلینک الکسا  880
رتبه الکسا  زیر 240 ایران
ایندکس گوگل  161,000
اسپم اسکور  19%

 

سفارش رپورتاژ در  ایران جیب

http://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

منبع مقاله: فروش رپورتاژ سایت ایران جیب

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی