سام راد موزیک | دانلود آهنگ جدید | موزیک های تاپ

موزیک های تاپ ایرانی
دانلود آهنگ جدید , موزیک های تاپ , دانلود فیلم , دانلود موزیک جدید , تاپ صدا , سام راد موزیک, دانلود آهنگ جدید , بیر موزیک , سایت دانلود آهنگ

فروش دستگاه سنگ شکن کوبیت

http://rozup.ir/view/3335003/Safecrusher%20-%209126452535.JPG.jpg

دستگاه سنگ شکن کوبیت

سنگ‌ شکن‌ها در انواع و اقسام تولید می‌شوند و هر کدام نیز ممکن است کارایی‌های مختلف داشته باشند. از جمله سنگ شکن‌هایی که به صورت ضربه‌ای کار می‌کنند می‌توان به سنگ شکن کوبیت اشاره کرد. این نوع سنگ شکن از زیرمجموعه‌ دستگاه‌های اولیه و ثانویه به جهت خرد کردن سنگ‌ها به شمار می‌رود. به صورت کلی سنگ‌ شکن‌های ضربه‌ای به این شکل عمل می‌کنند که با پرتاب بار و سپس برخورد با بدنه دستگاه عمل خرد شدن سنگ‌ها انجام می‌شود. در ادامه بیشتر در خصوص این نوع سنگ شکن صحبت خواهیم کرد.
 

 

سنگ شکن کوبیت چیست؟

همانطور که عرض کردیم هر کدام از انواع سنگ شکن‌ها می‌توانند بر روی یک‌سری از سنگ‌ها عملکرد مناسبی داشته باشند. از این رو سنگ شکن کوبیت یا ضربه‌ای به خوبی توانایی خرد کردن اکثر سنگ‌های سخت را داراست. همچنین با توجه به اینکه این نوع از سنگ شکن دارای حداقل سه سندان با قابلیت تنظیم دارد، تولید سنگ‌های دلخواه با مدیریت بهتری انجام خواهد شد. گفتنی است که سندان‌های بالا در سنگ شکن کوبیت از جنس فولاد و سندان‌های وسط و پایین آن نیز از جنس بدنه‌ی آهن بوده که دارای پوشش منگنزی هستند.

در نظر داشته باشید که عمل چرخش و خرد کردن سنگ‌ها در دستگاه سنگ شکن کوبیت با استفاده از یک روتور فوق سنگین انجام می‌شود که بوسیله‌ی نیروی گشتاوری شکل می‌گیرد. این نیرو سبب حرکت یکنواخت و چرخش مناسب دستگاه شده و نتیجه‌ی مطلوبی را به جهت خرد کردن سنگ‌ها بر جای خواهد گذاشت.

 

http://rozup.ir/view/3335003/Safecrusher%20-%209126452535.JPG.jpg

انواع کوبیت

دستگاه سنگ شکن کوبیت دارا مدل‌های مختلفی است که هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند و برای خرد کردن سنگ‌های بخصوصی نیز بکارگیری می‌شوند. در ادامه به مهمترین انواع سنگ شکن ضربه‌ای را کوبیت خواهیم پرداخت:
 

·       سنگ شکن کوبیت 100

این نوع سنگ شکن ضربه‌ای از قدرت موتور مناسبی در حد 75 کیلووات بهره می‌برد. وزن کلی این دستگاه نیز در حدود 7 هزار کیلوگرم است. با استفاده از این مدل از دستگاه سنگ شکن کوبیت می‌توان چیزی مابین 50 تا 70 ظرفیت تولید ایجاد کرد. ناگفته نماند که سنگ‌های ورودی به این دستگاه سنگ شکن باید در اندازه 10 الی 15 باشند.

·       سنگ شکن کوبیت 120

همانند دستگاه نوع اول، سنگ‌هایی که قابلیت خرد شدن با این نوع از سنگ شکن کوبیت را دارند نیز باید در سایز 10 الی 15 باشند. وزن این دستگاه کمی بیشتر از سنگ شکن کوبیت مدل 100 است و حداقل به 12هزار کیلوگرم می‌رسد. ظرفیت تولید با کوبیت 120 نیز در حد 110 (T/H) است.

·       سنگ شکن کوبیت 180

قدرت موتور در مدل کوبیت 180 حداقل 90 کیلووات بوده و وزن نیز آن بیشتر از دو مدل دیگر است که تقریباً به 14 تن می‌رسد. مسلماً جابجایی این دستگاه کار چندان راحتی نخواهد بود. ظرفیت تولیدی این دستگاه سنگ شکن در حد 150 (T/H) خواهد بود.

 

کاربرد سنگ شکن کوبیت

در بسیاری از موارد نیاز به تولید سنگ‌های کوچک‌تر وجود دارد. از این رو باید با استفاده از یک‌سری دستگاه‌هایی موسوم به سنگ شکن، به تولید سنگ‌های جدید پرداخت. در واقع بعضی از سنگ‌ها که برای صنایع مختلف بکارگیری می‌شوند باید در سایزهای دلخواه استفاده شوند به همین دلیل دستگاه‌های سنگ شکن به خوبی می‌توانند در امر تغییر سایز سنگ‌ها یا موادهای معدنی کمک کنند.

در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه قدرت خردکنندگی سنگ شکن کوبیت بسیار بالاست؛ می‌تواند در مدت زمان کوتاه و با صرف یک هزینه‌ی مناسب انواع سنگ‌ها را به سایز دلخواه تغییر دهد تا بدین صورت بتوان از آنها در موارد گوناگون استفاده کرد. به طور کلی استفاده از سنگ شکن کوبیت اکثراً در معادن شن و ماسه کوهی بکار گرفته می‌شود و در بعضی از موارد نیز برای سنگ آهکی که سختی کمی دارد بکارگیری می‌شود.

 

http://rozup.ir/view/3335086/safecrusher-com%E2%80%9409126452535%20(1).jpg

عملکرد دستگاه کوبیت

دستگاه سنگ شکن ضربه‌ای از چندین ردیف که در اکثر این‌گونه دستگاه‌ها 2 یا 6 ردیفه است از پره‌ی چکشی تشکیل شده است که برای خرد کردن سنگ‌ها باید با سرعت بسیار زیاد چرخش داشته باشند. هدف اصلی بکارگیری از این پره‌ها، پرتاب کردن قطعاتی مانند سنگ یا دیگر موادهای معدنی به داخل محفظه سنگ‌ شکن است و با توجه به اینکه این عمل با حداکثر سرعت انجام می‌شود، سبب برخورد شدید این‌گونه موادها به دیواره‌های دستگاه خواهد شد و به این ترتیب موجب خرد شدن سنگ‌ یا دیگر موادها می‌شود.
 

 

 

خرید سنگ شکن کوبیت از شرکت ایمن سنگ شکن

با توجه به مطالب عنوان شده در خصوص دستگاه سنگ شکن کوبیت، چنانچه نیاز به این دستگاه دارید، در وهله‌ی اول توصیه می‌کنیم که برای اطلاع از قیمت‌ و کیفیت این محصول به مراکز مجاز مراجعه کنید. البته برای پیشنهاد می‌توانیم شما عزیزان را به بازدید از سایت ایمن سنگ شکن دعوت کنیم. از برنامه‌های این سایت می‌توان به طراحی و تولید کلیه‌ی دستگاه‌های سنگ شکن، سرند، بچینگ، فیدر، فک و کوبیت اشاره کرد.

چنانچه در این خصوص اطلاعات بیشتری می‌خواهید توصیه می‌کنیم که با استفاده از راه‌های ارتباطی که در ادامه‌ی این مقاله قرار داده شده است، با متخصصین این سایت ارتباط برقرار کنید. شماره زیر نیز ارتباط سریع‌تر را برای‌تان رقم خواهد زد:

  • 09126452535

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی