سام راد موزیک | دانلود آهنگ جدید | موزیک های تاپ

موزیک های تاپ ایرانی
دانلود آهنگ جدید , موزیک های تاپ , دانلود فیلم , دانلود موزیک جدید , تاپ صدا , سام راد موزیک, دانلود آهنگ جدید , بیر موزیک , سایت دانلود آهنگ

چه عواملی باعث خراب شدن ایزوگام می‌شود

 

http://dijibam.com/wp-content/uploads/2020/07/m295.jpg

 

ایزوگام چیست؟

ایزوگام نوعی پوشش ضد رطوبت برای عایق بندی پشت بام و … است که مانع نفوذ آب می شود. ایزوگام در سال های اخیر جایگزین قیر شده و استفاده از آن بسیار افزایش یافته است. ایزوگام در موارد گوناگونی از جمله پل هوایی ، سرویس بهداشتی ، مخزن های آب ، پشت بام ها ، سد ها ، استخر ها و… به دلیل اینکه مقاومت زیادی داشته و یک عایق رطوبتی عالی است مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

نحوه ترمیم ایزوگام و نحوه تعویض آن

اولین کاری که باید انجام داد جدا کردن ایزوگام خراب شده از روی مکانی که چسبیده است می باشد تا بتوان ایزوگام ترمیم شده یا ایزوگام جدید را بدون دردسر و به راحتی نصب کرد برای جدا کردن ایزوگام خراب شده باید آن را با استفاده از حرارت داغ کنیم و سپس ایزوگام جدید را به جای ایزوگام خراب شده قرار دهیم که البته به این روش تعویض گفته می شود. راه کار های دیگری نیز در نحوه ترمیم ایزوگام وجود دارند برای مثال می توان از طریق چسب های مخصوص ایزوگام درز های آن را پر کرد تا رطوبت و آب نتوانند داخل شوند ، یا اینکه برای ترمیم ایزوگام از قیر نیز می توان استفاده کرد.

 

 

چه عواملی باعث خراب شدن ایزوگام می‌شود؟

عوامل متعددی وجود دارند که باعث خراب شدن ایزوگام می شوند و همین عوامل سبب می شوند تا هر انسانی تا حدودی با نحوه ترمیم ایزوگام آشنا باشد تا بتواند آن را ترمیم کند که این عوامل عبارتند از :

  • قرار گرفتن ایزوگام در طول روز سبب خرابی و پوسیدگی آن می شود زیرا اشعه های فرابنفش نور بسیار مخرب می باشند.
  • سوراخ شدن لایه ی آلومینیومی که روی ایزوگام قرار دارد.
  • خراش و بریدگی در ایزوگام در اثر برخورد اجسام تیز و…

 

منبع: ترمیم و تعویض ایزوگام

شماره واتس آپ ترمیم ایزوگام: 09306814125

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی