سام راد موزیک | دانلود آهنگ جدید | موزیک های تاپ

موزیک های تاپ ایرانی
دانلود آهنگ جدید , موزیک های تاپ , دانلود فیلم , دانلود موزیک جدید , تاپ صدا , سام راد موزیک, دانلود آهنگ جدید , بیر موزیک , سایت دانلود آهنگ

  عملکرد هشتگ ها

 

http://rozup.ir/view/3115517/Hashtag%20--Backlinka-IR.jpg

 

هشتـگ چیست؟

برچسبی است که برای دسته‌بندی و به اشتراک گذاری پست‌ ها و نظرات درباره موضوعی خاص در سطح جهانی بکار می‌رود.

هشتگ ابزاری برای دسته‌بندی چنین پیام‌هایی فراهم می‌کند، تا افراد بتوانند آن هشتگ را جستجو کنند و مجموعه‌ای از پیام‌هایی را که شامل آن هستند به دست آورند.

هشتگ اولین بار به وسیله توییتر ایجاد شد و پس از آن توسط بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از جمله گوگل پلاس، فیسبوک، فلیکر، اینستاگرام، فرندفید، یوتیوب و پینترست و تلگرام مورد استفاده قرار گرفت.

 
http://rozup.ir/view/2684866/backlinkaaaaaa1.jpg

 

مزایای هشتگ

 پست درج شده در هشتگ را همه می‌توانند مشاهده کنند و دیگر نیازی نیست هر شخصی پست را جداگانه به اشتراک بگذارد.

با مراجعه به هشتگ، نیازی به جستجوی موضوعتان نیست، میتوانید مطالب گوناگون مرتبط را مطالعه کنید. همچنین در جستجوی گوگل می‌توانید هشتگ مورد نظر را نوشته و مطالب مربوطه را پیدا کنید.

 

 

انواع هشتگ ها در شبکه اجتماعی:

 

http://rozup.ir/view/2684869/twitter_logo.png

 

هشتگ در توییتر

شبکه اجتماعی توییتر از بعضی کاراکترها مثل +، !، $، %، ^، &، * پشتیبانی نمی کند. و فقط از متن و اعداد قبول می کند. برای هشتگ ها در  توییتر هیچ محدودیت طول و تعداد تا زمانی که تعداد کاراکترهای آن به 140 نرسید باشد، وجود ندارد.

در هنگام جستجو در توییتر بر اساس هشتگ، نتایج جستجو بر اساس محبوب ترین ها نمایش داده می شود و در صورتی که دکمه همه انتخاب شود نتایج بر اساس تاریخ فیلتر می شود.

 http://rozup.ir/view/2684915/what-is-hastag-twitter.png

 

 

 

هشتگ در اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام از بعضی کاراکترها خاص مثل +، !، $، %، ^، &، * پشتیبانی نمی کند. در اینستاگرام شما می توانید تا 30 هشتگ برای یک عکس ایجاد نمایید. شما حتی می توانید بعد از انتشار یک عکس هشتگ ها را برای آن ایجاد نمایید.

هشتگ ها در اینستاگرام بصورت معجزه آسایی دنبال کنندگان شما را افزایش می دهند.

هشتگ هایی که بر پایه موقعیت مکانی می باشند نیز در اینستاگرام بخوبی کار می کنند. نتایج جستجو در اینستاگرام بر اساس بیشترین هشتگ های اخیر نمایش داده می شود.

 

 http://rozup.ir/view/2684868/images2222.jpg

 

 

 

هشتگ در گوگل پلاس

گوگل پلاس برای استفاده از هشتگ ها از همه کاراکترها می توانید استفاده کنید و هیچ محدودیتی وجود ندارد ولی تنها قاعده ای که در استفاده از هشتگ ها در گوگل پلاس وجود دارد این است که بین کاراکترها نباید هیچ فاصله ای باشد.

یکی از قابلیت های رسانه اجتماعی گوگل پلاس هشتگ های خودکار است و هنگامی که متن شما فاقد هشتگ باشد این هشتگ ها بصورت خودکار برای متن شما ایجاد می شود.

هشتگ های گوگل پلاس برای بیان تغییرات طیف وسیع تری از افراد را شامل خواهد شد. در هنگام استفاده از هشتگ ها افراد بیشتری از پست های شما بازدید می کنند.

 

 

http://rozup.ir/view/2988903/google%20-%20Baner%20-%20Backlinka-IR.gif

 

لطفا نظرات خودتون در مورد این مطلب کامنت کنید

مهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی