سام راد موزیک | دانلود آهنگ جدید | موزیک های تاپ

موزیک های تاپ ایرانی
دانلود آهنگ جدید , موزیک های تاپ , دانلود فیلم , دانلود موزیک جدید , تاپ صدا , سام راد موزیک, دانلود آهنگ جدید , بیر موزیک , سایت دانلود آهنگ

راهنمای سفر به تایلند


http://rozup.ir/view/2403675/Tailand.jpg

راهنمای سفر به تایلند

تایلند جزو سه مقصد گردشگری محبوب ایرانی‌هاست. در تور تایلند از جاذبه های گردشگری بی نظیر تایلند همچون چیانگ‌مای، شهری تاریخی با معابد زیبا و بازارچه های محلی در شمال تایلند، هتلی شبیه زندان که در ماه آوریل سال 2016 ساخته شد، معبد وات آرون با معماری بی نظیرش، کاخ بزرگ بانکوک، رودخانه چائو فرایا (Chao Phraya River) و...... می توانید لذت ببرید و تعطیلات خوبی را با تور ارزان تایلند سپری کنید.

نام تایلند از دو کلمه‌ی thai   و land تشکیل شده و به معنی سرزمین لبخند است. معابد بودایی بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ مردم تایلند است که نقش مهمی در صنعت گردشگری تایلند دارد. پوکت یا فوکت، بانکوک، استان کرابی و پاتایا مهم‌ترین مقصدهای گردشگری در تور تایلند هستند که در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردارند.

درباره تایلند

زبان رسمی تایلندی است و واحد پول رسمی بات تایلند می باشد. نوع برق شهری ۲۲۰ ولت با فرکانس ۵۰ هرتز (دوشاخه‌های نوع A، B و C) و اختلاف ساعت با تهران: ۳:۳۰+ می باشد.

نام تایلند از دو کلمه‌ی thai   و land تشکیل شده و به معنی سرزمین لبخند است. معابد بودایی بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ مردم تایلند است که نقش مهمی در صنعت گردشگری تایلند دارد. پوکت یا فوکت، بانکوک، استان کرابی و پاتایا مهم‌ترین مقصدهای گردشگری در تور تایلند هستند که در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردارند.

تور ترکیبی تایلند عموما شامل تور بانکوک، تور پاتایا و تور پوکت نیز بازدید می شود. بانکوک دارای دو فصل خشک و بارانی است. گرم‌ترین ماه سال آوریل است و در تابستان به دلیل پوشش مداوم ابرها کمی هوا خنک‌ می‌شود. در رابطه با غذاهای بانکوک، Soi Rambuttri با مخلوطی از رستوران ها ، غذاهای خیابانی و مغازه ها ترکیب جالبی از شلوغی محله چینی ها و مراکز خرید مدرن بانکوک است . این جاده به شکل یک نعل اسب و شامل رستوران های زنجیره ای Bombay Blues است که با محیطی آرامش بخش و غذاهای هندی از شما پذیرایی می کنند.

پاتایا  یکی از بزرگترین بازارهای شناور در جهان را دارد. همین بازار شناور پاتایا است که با منظره خیره کننده خود، تجربه ای فراموش نشدنی برای مسافران تور پاتایا به جای می گذارد. شما با مراجعه به این بازار شناور می توانید تجلی فرهنگ تایلندی را مشاهده کنید.

جزیره پوکت را یکی از افسانه ای ترین مناطق گردشگری جهان می توانیم بخوانیم. پوکت تمام ویژگی های لازم برای یک تعطیلات عالی را دارد. در پوکت سواحل شنی زیبایی هست که چندین مایل در کناره ی دریا گسترده شده اند و آبی گرم و زلال مملو از جاذبه های زیرآبی دارد که برای غواصی مناسب اند. تورهای جنگل های سرسبز گرمسیری، جنگل های گسترده ی نارگیل، شالیزارها، سواری بر روی فیل ها، موج سواری، قایق سواری با قایق های بامبو و حتی بانجی جامپینگ هم از جمله تجربه های شیرین پوکت هستند.

بهترین زمان سفر به تایلند در ماه ژانویه (۱۲ دی - ۱۲ بهمن) است. در این زمان از سال، هوای کل کشور خوب و متعادل است. احتمال کمی وجود دارد که باران ببارد. آب و هوای خنک‌تر در شمال کشور باعث می‌شود تا شرایط جوی مناسبی به وجود بیاید و تمام سواحل جنوبی کشور نیز، از گرمای آفتاب لذت ببرند.

تایلند در سال های اخیر سعی کرده تا گردشگری این کشور را احیا کند. به همین علت بسیاری از شرکت‌های گردشگری شرایطی عالی برای سفر به تایلند پیشنهاد می دهند به طوریکه امکانات سفر با تور ارزان تایلند فراهم شده است.

آژانس مسافرتی گشتمان با بیش از 16 سال سابقه در زمینه برگزاری تورهای خارجی نظیر تور تایلند و تورهای ترکیبی تایلند شامل (تور تایلند - تور پوکت - تور بانکوک) در زمینه اجرای تورهای خارجی و رزرو هتل در سراسر دنیا، اخذ ویزای کشورها و صدور بلیط بین کلیه کشورها را انجام می دهد.

منبع : www.gashtman.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تور تایلند با شماره" 88960677" تماس حاصل فرمائید.


نظرات (۴)

۰۶ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۴۴ طراحی سایت آیسا
ممنونم.
جالبه.
ممنون از راهنمایی های خوبتون.
موفق باشید.
۲۰ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۴۴ تهران جرثقیل

خیلی جالب بود.

با تشکر.

۲۰ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۰۲ اجاره جرثقیل

خیلی عالی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی